Wednesday, March 2, 2011

Блогоо буцаад нээчихлээ

Саяхан нэг хэсэг хаалттай байсан блог маань одооноос ажиллахаар боллоо.
"Блогоо битгий хааж байна. Юм бичсэн ч бичээгүй ч битгий хаа..." гэж миний блог уншдаг нэгэн эрхэм уншигчийн хүсэлт ирсэн тул нээхээр шийдлээ. Хэрэв тэгж хэлээгүйсэн бол би лав бүр мөсөн хаах байсан ч байж магад. Таг мартчихсан явж байлаа. Өөр блог ажиллуулж байгаа ч албаных болхоор хамаагүй юм бичиж болдоггүй. Миний энэ блог бол зүгээр л миний ертөнц болхоор зарим хүнд таалагдахгүй ч байсан би бичсээр л байна. Энэ чинь миний эрх чөлөө мөн биздээ...

6 comments:

  1. bi yag timon shig tsarailsan baisan..

    ReplyDelete
  2. Chi timon shig baij chadhgui l dee.
    Gehdee timon ta 2-t ijil tal bas bainaa.kkk
    (Ta 2 chin 2-uulaa tsagaan hoolton sh dee...)

    ReplyDelete
  3. uu tiin tag martchij...
    Blog-oo dahin neesend bayar hurgii.

    ReplyDelete
  4. Хэ хэ, нээрээ Тимон цагаан хоолтон ш дээ. Энэ чинь хамгийн том ижил тал байхгүй юу...
    Харин блогоо дахин нээсэндээ би ч бас баяртай байна. Баярлалаа. Хааяа манайхааар зочилдогт баярлалаа.

    ReplyDelete
  5. Энэ чинь миний freestyle. Би өөрөө freedom байх дуртай. /Хошин шогийн Лхагваа/

    ReplyDelete
  6. yeap. hewlen niitleh erh chuluuguu boogduulchihwal hen boloh bilee bi? Yadaj uuraa end gargaj baihad zugeer baidag yum...bitgii harin tweet hiij bgaarai Boldhuu.

    ReplyDelete