Wednesday, September 30, 2009

Өнөөдөр энэ дууг 10 дахь удаагаа сонсож байна

"Би ч үгүй"
Тэнгэр цэлмэхгүй мэт бүрхэг байна
Тэндээс салхи над руу үлээж байна
Наран мандахгүй мэт жаргаж байна
Надаас гуниг салахгүй мэт дагаж байна
Чи надаар дутахгүй гээд хол явлаа
Чи надад эрхлэхгүй гээд хол явлаа
Чи намайг хүсэхгүй гээд хол явлаа
Чи надтай амьдрахгүй гээд хол явлаа

"Би ч үгүй"
Тэнгэр цэлмэхгүй мэт бүрхэг байна
Тэндээс салхи над руу үлээж байна
Наран мандахгүй мэт жаргаж байна
Надаас гуниг салахгүй мэт дагаж байна
Чи надаар дутахгүй гээд хол явлаа
Чи надад эрхлэхгүй гээд хол явлаа
Чи намайг хүсэхгүй гээд хол явлаа
Чи надтай амьдрахгүй гээд хол явлаа
Дахилт:
Дүрүрү
Тэнгэрийн үүлс арилан цэлмэлээ
Тэндээс салхи зөөлөн үлээлээ
Наран дээшлэн дээшлэн мандлаа
Надаас гуниг байгаагүй мэт холдлоо
Чи надаар дутахгүй бол би ч үгүй
Чи надад эрхлэхгүй бол би ч үгүй
Чи намайг хүсэхгүй бол би ч үгүй
Чи надтай амьдрахгүй бол би ч үгүй
Дахилт:
Дүрүрү


No comments:

Post a Comment