Tuesday, August 4, 2009

Үнэндээ үргэлж чамайг санасаар,өдөр өдрөөр үхэж байна.

changed by Zozoloo.

Сайн байна уу залуу минь
Саарал өдрийн
Саарал мэндийг хүргэе
Гунигтай өдөр байх чинь
Гадаа бороо асгараад
Гудамаар хүмүүс гүйлдээд
Миний үймсэн сэтгэл шиг
Чиний явсан өдөр шиг
Бороотой өдөр байна.

Би яахав
Бардам зандаа хүлэгдээд
Баяртай ч гэж хэлж чадаагүйдээ
Буцаж ирэхгүйг чинь мэдсээр байж
Бууж өгөөгүй зүрхэндээ
Буруугаа чихээд амьдарч л байна би

Танихгүй юм шиг зөрөх болгондоо
Тарчилж шаналдаг өдрүүд дундуур
Тавилан юм чинь тэсэх л ёстой гээд
Тайтгарч заримдаа мартсаар
Амьдарч л байна

Чи намайг мартсан уу...
Би чамайг мартсаан
Мартсан ч гэж дээ... Өөрийгөө хуурсаар
Маргааш маргаашаар амьдарч л байна
Үнэндээ үргэлж чамайг санасаар
Өдөр өдөрөөр үхэж байна...


No comments:

Post a Comment