Wednesday, August 19, 2009

тоглосон шүү тоглосон, тоглож л байхад .. Цогоо байлаа.


Энэ эхнэртэйгээ авхуулсан зураг нь. Тоглосон шүү тоглосон, тоглож л байхад чин.

Энэ хооронд Цогоогийн таргалсан миний турсан хоёр яг тэнцэнэ....
Хэ хэ тоглосон шүү тоглосон, тоглож л байхад чин.

Өглөө Цогоо бүүр 8:30-д манай Оюутны Зөвлөлийн өрөөнд орж ирхээр нь гайхлааш д. Манай хүн харин 8 цагийн сургалтанд суух гэж байгаад хоцорсон нь энэ.
Та нар мэдэх үү? Цогоог өглөөний хүн гэдгийг. Өглөө майр эрт босдог юм байна лээ. Хичээлтэй бол, гэрийн даалгавраа хийх гээд л 4 цагт босдог гээд боддоо!!!
Нэг удаа хичээлээ хийх гэж байгаад надад баригддаг юм даа. Би унтаж байлаа. Тэгтэл...


Битгий гайхаараа. Зүгээр нэг удаа хар үүрээр гэрийн даалгавар асуугаад мессеж бичиж байсан санагдана. Тэгээд л би эрт босдгийг нь мэдэж авсан байхгүй юу. Сүүлд асууж, яриа баахан өдөхнээ, өглөөний хүн гэдгийг нь мэдэж авсан бөлгөө.
Цогоогийн надад юу нь аймаар таалагддаг гээч....
Гутал нь. Тоглосон шүү, тоглосон. тоголж л байхад чин.
Нээрээ гутал нь таалагддаг юмаа. Гутлаа ямар гоё арчилж өмсдөг гээч. тэ охидоо? Хумс нь бас таалагддаг. Өнгөггүй лакаар будаад, уруулаа өнгөлчихлөөрөө бүр хөөрхөн харагддаг юмаа. тоглосон шүү тоглосон, тоголж л байхад чин.
Body тэ? Майр булчинтай. Аймаар донжтой хувцасладаг гэж яридаг юм байна лээ.
Надад лав Энэтхэгийн Кино Од шиг харагдаад байдаг юм. Шил зүүхээрээ яг л нэг алдартай кино од шиг. дуучин ч юм шиг.
Нилээн эерэг залуу бололтой. Гаднаасаа майр их зантай харагддаг ч тулаад яривал үнэн дажгүй. Гадна харагдаж байгаагийнхаа яг эсрэг хүн. Ер нь тэгж хэлбэл хэн ч санал нийлэхгүй байх даа. Өөрөө харин юу гэж боддог юм бол доо.

8 comments:

  1. Миний найз яг голыг нь олоод хэлчихжээ. хэхэ энэ чинь л Цогоо байхгүй юу даа.

    ReplyDelete
  2. Манай Цогоо нээрээ том толгойлчоод л...
    Гэхдээ авгайгийнхаа хажууд жижигхэн толгойтой л харагдаж байна ш дээ. Чи тийм ч том толгойгүй л юм байна ш дээ.
    Тоглосон шүү Цогоо, тоглож л байхад чинь, хэхэ

    Хүндэтгэсэн: GM ,биш шүү, тоглож л байхад чинь

    ReplyDelete
  3. Яагаад хоцорсоныг нь хэлэх үү? усанд орж байгаад гэсэн. Тэгээл намайг баахан хүлээлгэж байгаад хоцорсон доо хэхэ. Ирэх замдаа дэвтрээ гээгээд хэхэ.

    ReplyDelete
  4. unshaad baih ni ee togloson shu togloj baihad chin gedeg oguulberiin omnoh oguulber bolgon unen yum shig baihiin, teged ene unen shu gedgiig tusgai kod-oor todotgochihson yumuda :D

    ReplyDelete
  5. Uguie e ta sain oilgohgui bainaa, Tsogoo dandaa neg yum helchiheed busdiinhaa durguig hurgechihdeg baihgui yu, tegeed bid hed uurlahaar, toglogson shu togolson, togolj l baihad chin gej dandaa ooriigoo tsewerheen avaad garchihdag yumaa, tegenguut l bugd uurlahaa zogsood ineeldej baigaa yum chin..

    ReplyDelete
  6. jojo ynshihaaar hiigeed baigaa ch yum shig, magtaad baigaa ch yum shig ergelzeed l baina sho

    ReplyDelete
  7. manai tsogoo amraltaara goy bietei boloh gd body.d yawj bgaa gsn te....

    ReplyDelete
  8. Цогоо, чи угаасаа л ямар биетэй билээ дээ. Нөгөө hi5 -нхаа нүцгэн зургаа надад өгчих. Би блогтоо тавьчихдаг юм билүү. Тэгвэл ч миний блогт зөндөө олон хүн орж ирэх байхдаа. ХА ХА ХА

    ReplyDelete